منتديات جريت بلينز العربية Great Plains For Arab

منتديات جريت بلينز العربية Great Plains For Arab (http://www.gp4arab.com/forum/index.php)
-   ملتقى تعارف مطوري ومستخدمي برنامج جريت بلينز (http://www.gp4arab.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   السلام عليكم - صديقة جديده (http://www.gp4arab.com/forum/showthread.php?t=586)

سندس 01-Nov-2011 12:18 AM

السلام عليكم - صديقة جديده

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بجد انا فرحت جدا لما لقيت المنتدى ده وانا بعمل بحث عن اى معلومات عن الجريت بلينز بالعربى وبجد متشكره لصاحب المنتدى انه فكر فى تبادل المعرفه بين الاعضاء جزاك الله كل خير
احب اعرفكم بنفسى
مهندسه سندس من مصر
مهندسه ميكانيكا انتاج اعمل مهندسه مكتب فنى فى شركة هندسيه
درست الجريت بلينز وامتحنت امتحاناته ولسه مخلصه من ايام تقريبا بتمنى اتعلم البرنامج اكتر لان شغلى كان مسيطر على وقتى ويادوب كنت بخلص شغل علشان اروح الكورس واخلص الكورس علشان اروح انام علشان اروح الشغل تانى يوم وما كان عندى وقت اضافى للتدريب على البرنامج هل من السهل الاقى فرصه للتدريب والعمل لشخص مبتدء زيى ولا الموضوع صعب؟
بجد متشكره جدا لكل عضو حاول يوصل معلومه او يجتهد فى انه يكتب موضوع مفيد
جزاكم الله جميعا خير الجزاء

osamamakled 01-Nov-2011 12:49 AM

الأخت سندس
نرجو التكرم منك معرفة العلاقة بين الحريت بلينز و هو برنامج محاسبي مع الهندسة الميكانيكية
و هل دراستك كانت في برنامج إدارة المشاريع الموجود ضمنه
أم إنه يدعم ERP
, a;vh

عماد زيد 01-Nov-2011 07:04 AM

أهلا و سهلا أخت سندس و بانتظار المزيد من مشاركاتك

ahai 01-Nov-2011 08:07 AM

مرحبا بك أخت سندس,
أرجو أن تستفيدي من المنتدى وتقدمي له من معرفتك, خاصة وأن اختصاصك نادر جدا عندنا في المنتدى.

أهلا وسهلا بك معنا.

Monzer Osama 01-Nov-2011 08:16 AM

أهلا بك اخت سندس معنا
نتمنى أن تستفيدي في هذا المنتدى وتقدمي للأعضاء من بعض ماامتحنتي به في هذا البرنامج

أهلا بك ثانية

سندس 01-Nov-2011 12:08 PM

السلام عليكم ورحمة الله
متشكرة جدا لترحيبكم بى فى المنتدى
بالنسبة لعلاقة الهندسه بالبرنامج فهومفيش علاقه وثيقه ودراستى للبرنامج جه بالصدفه
عندنا فى مصر وزارة الاتصالات وتكنولوجيا المعلومات بتعمل دورات تدريبية كل سنه فى برنامج اسمه التدريب المتخصص بتشوف احتياجات ومتطلبات السوق وتنمى وتدرس البرامج المتطلبة لذلك وانا كنت بتمنى اشتغل فى مجال التخطيط وكنت بعمل برامج صغيره بلغة الدلفى تساعد على جدولة وتخطيط خطوط الانتاج فحسيت ان البرنامج ده كتفكير ودراسه قريب شوية من اهتماماتى وميولى وان شاء الله اقدر افيد واستفيد
شكرا ياجماعه طولت عليكم وبجد متشكره اوى على ترحيبكم مره تانيه

saeed 01-Nov-2011 01:00 PM

أهلا وسهلا بالأخت سندس , نور المنتدى نشاء الله نستفيد من خبراتك بهالمجال

ابو العسل 07-Dec-2011 04:00 PM

مرحبا اخت سندس في المنتدي ونتمي منكي بان لا تبخلي علي المنتدي بكل شئ مفيد

socpa2007 14-Dec-2011 10:33 PM

الأخت سندس ارجو ان تقرأي مشاركاتي وأرجو ان تشاركينا بموضوع من ضمن مجال عملك يخص جريت بلينز

gp08 29-Apr-2012 12:31 PM

أهلا و سهلا يا سندس, هل من الممكن أن توفري لي نسخة كاملة من Gp
و سأكون شاكرة لك جدا

جميع الأوقات بتوقيت GMT +3. الساعة الآن 12:14 PM.